Профільне навчання - вибір часу


ПЕДАГОГІЧНА ІДЕЯ - ЦЕ ПОВІТРЯ, В ЯКОМУ РОЗПРАВЛЯЄ КРИЛА ПЕДАГОГІЧНА ТВОРЧІСТЬ

З 2008 року школу очолює Комісар Валентина Олександрівна, вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, "Вчитель - методист". Як відомо, все починається з вчителя, з професіонала.


Хто сказав, що вчитель передусім має навчити предмету, який викладає? А що, як він дав учневі щось набагато цінніше, ніж просто знання? Що, як він навчив жити? Більше того, жити не так, як усі, а "по-особливому", інакше. Жити, пам'ятаючи про те, що ти Людина. Дбати не лише про себе, а піклуватись, аби тим, хто оточує тебе, було завжди затишно і безпечно.

Профілізація старшої школи

В школі працюють два профільних класи, в яких навчаються 40 учнів.
Учні класів інформаційно-технологічного профілю відвідують факультативи:
«WEB – дизайн», «Креслення», "Програмування".
Учні профільних класів постійно приймають участь в районному та міському  турі конкурсу комп’ютерної графіки та анімації «Аніграфьонок». Роботи були представлені в номінаціях: «Paint», «Презентація», «WEB – дизайн», «Навчальний фільм», "Реклама".
Попередні перемоги в конкурсі надихають юні дарування на нові ідеї та творчу співпрацю вчителя та учнів до створення нових проектів, презентацій окремих тем з базових дисциплін.
Системна робота з розвитку творчих здібностей учнів сприяє формуванню особистісних компетенцій. Залучення учнів до творчо - пошукової дiяльностi формує стiйкi професiйнi інтереси, розвиває інформаційну компетентність.
Під час підготовки до конкурсу комп’ютерної графіки та анімації “Аніграфьонок” в учнях формуються теоретичні знання з комп’ютерної графіки, практичні навички використання сучасних інформаційних технологій в дизайні: для поліграфічних робіт, для мультимедійного програмування, для створення web-документів.
В профільних класах проводиться вивчення професійних інтересів та намірів школярів. З цією метою школа співпрацює з вищими навчальними закладами І – IV рівнів акредитації, професійно – технічними навчальними закладами.
Очікувані результати:
o Виховання соціально зрілої, комунікативної, інформаційно, технологічно компетентної особистості випускника школи.
o Рівний доступ  учнівської молоді  до здобуття  загальноосвітньої профільної  та початкової допрофесійної підготовки.